קשיי התארגנות

 

אנו מאמינים כי על מנת שנוכל להתפנות לדברים החשובים - תעסוקה או לימודים, קשרים חברתיים וזוגיים ושמירה על איכות חיים יש צורך בראש שקט. צוות מרכז יעדים צבר ניסיון רב בסיוע לאנשים המתמודדים עם קשיים בהתארגנות. החל מניהול יומן וניהול יעיל של זמן,  ביצוע יעיל של "פרוצדורות", הצבת מטרות ועמידה בהן, בחירה של מסלול לימוד או תעסוקה ואפילו, הצורך לארגן את חדר העבודה מחדש.

דחיינות היא "האחות התאומה" של הקשיים בהתארגנות וגם היא פוגעת באיכות החיים של אנשים רבים. הפגיעה אינה רק פגיעה כלכלית כגון ריבית על קנס שלא שולם במועד, או לחילופין אבדן הזדמנויות - לא הספקתי להירשם ללימודים/קורס. הפגיעה המשמעותית ביותר באיכות החיים, נובעת מתחושת האי שקט הפנימית, מתחושת המצוקה שהר המשימות הולך וגדל ואילו אנחנו הולכים ומתכווצים אל מולו. 

"לפעמים זה יותר קל בשניים" - המשימות שנדחו, כל הניירת המפוזרת, כל מה שרודף אותנו כמו זמזום טורדני של זבוב. כל מה שאנו יודעים שעלינו לעשות, אבל - דוחים, הופך לאפשרי כאשר איננו לבד במערכה. האימון הטיפולי מאפשר להתמודד בשניים עם כל מה שנדחה ונזנח. מתכונת האימון מייצרת עוד ועוד הצלחות ומאפשרת להתחיל להנות מאיכות חיים ומתחושת מסוגלות. 

אנו מלווים בעלי מקצוע חופשי העובדים כעצמאיים ומסייעים להם בבניית תכנית עבודה, בניהול זמן ובאינטראקציות עם לקוחות. 

אנו מלווים תלמידים וסטודנטים, הן בהכשרה מקצועית מכל סוג והן בלימודים גבוהים, כולל סטודנטים לתארים מתקדמים. אנו מסייעים בבניית תכנית לימוד מסודרת וריאלית, בנהול הזמן ונמצאים עמם בקשר שוטף בין הפגישות - הכל בכדי שניתן יהיה לעמוד במטרות שהצבנו לעבודה המשותפת. 

אנו מלווים אנשים הזקוקים לסיוע בהתארגנות בבית, שכן לעיתים הבלגן בבית,  לא רק משקף חוויה של אי שקט פנימי, אלא שהוא הופך לבעיה בפני עצמה. לכן, פעמים רבות, שלב מקדים ליציאה ממצב של "שיתוק" או תקיעות", כולל הפיכת הסביבה היום יומית לנעימה ומאפשרת יותר.