חרדה חברתית

העבודה עם מתאמנים המתמודדים עם קשיים הנגזרים מחרדה חברתית מתמקדת בזיהוי היסודות המלחיצים ובגיבוש אסטרטגיות להתמודדות עם הלחץ הכרוך באינטראקציות בין-אישיות/חברתיות שונות. בשלבים הראשונים של האימון עיקר התרגול נעשה בליווי המאמן/ת  תוך דגש על חשיפה הדרגתית ועל קבלת ליווי ומשוב בזמן אמיתי. 
 
מתאמנים רבים מתארים לחץ רב סביב ראיונות עבודה, סיטואציות חברתיות בכלל והכרויות עם בני/בנות המין השני בפרט. צוות המרכז צבר ניסיון רב בסיוע הן בהתמודדות עם תחום ההיכרויות והן בליווי אנשים במעגל העבודה והליווי המוצע במרכז נותן כלים ישימים ואסטרטגיות להתמודדות עם סיטואציות יומיומיות המוכרות למתאמנים. מטרת האימון היא לאפשר למתאמנים להרחיב את מגוון אפשרויות ההתמודדות שלהם במגוון מצבים תוך הבנה כי גם אם הם לא יהפכו בסופו של דבר ל"מובילים חברתיים" הרי שהם בהחלט יוכלו להימנע מתחושות הלחץ והתסכול ואף ליהנות ממגוון יחסים בין אישיים או חברתיים.  
 
אנו שמים דגש על כך שהחרדה החברתית לא תוביל לניהול אורח חיים מצומצם ולהתבססותם של דפוסים נמנעים. עם זאת, אנו קשובים לקצב האישי של כל אחד מהמתאמנים ומגבשים תכנית אימון ייחודית המאפשרת למתאמנים להתמודד עם הקשיים החברתיים ותחושת הלחץ והמבוכה, בסביבה מכילה ותומכת תוך תרגול הדרגתי של מיומנויות חברתיות.